CONSTITUŢIA ROMÂNIEI ; ARTICOLUL 16 ; Alin.(2) : ,, NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE" !? O frază de dânşii inventată!! Blogul unui fost discriminat in propria-i ţară!! Nu vă doresc şi vouă!! Un blog despre putregaiul politic din Romania. Un raft, din Biblioteca mea de frământări si gânduri ...

marți, 13 aprilie 2010

Traian Băsescu a şters pe jos cu PD-L !

________________________
Preşedintele Traian Băsescu a declarat, luni, la B1Tv, că noul mod de alegere a conducerii în PDL, în care există patru vicepreşedinţi pe listă, în echipă cu candidatul la funcţia de preşedinte al formaţiunii, reprezintă "o bolşevizare a partidului", "un pas teribil înapoi".
Continuarea,aici: Băsescu critică dur noul mod de alegere a conducerii PDL: Mi se pare o bolşevizare a partidului
__________________________
"PD-L are în acest moment două mari vulnerabilităţi. Modul cum îşi alege conducerea şi modul cum se comportă în administraţie, mai precis calitatea unora pe care îi pun şefi la deconcentrate.
Decât să vii cu incompetentul tău, mai bine laşi pe cel al altui partid", a subliniat Traian Băsescu, precizând că face acest comentarii pentru că ÎNCĂ le este prieten democrat-liberalilor.

Nici de Guvern preşedintele nu pare să fie mai mulţumit:

O să chem Guvernul la consultări săptămâna viitoare. Până la urmă gentileţea mea de a mă duce la Palatul Victoria şi de nu mă duce eu acolo a fost prost înţeleasă de fostul Guvern.
O să chem acum Guvernul eu la Palatul Cotroceni să-mi explice cum a rămas cu concedierile din sistemul bugetar”.

Interesant este faptul că afirmaţiile preşedintelui Traian Băsescu de luni seară au fost anticipate de Elena Udrea, singura pedelistă care a declarat în urmă cu câteva zile că că "era mai corect" ca alegerile din interiorul PDL să fie uninominale, asta după ce anunţase că nu va încerca să obţină una dintre poziţiile de prim-vicepreşedinte.

Integral,aici: Traian Băsescu a şters pe jos cu PD-L: Boc îşi face găşcuţă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare-Toate datele

Follow

Persoane interesate