CONSTITUŢIA ROMÂNIEI ; ARTICOLUL 16 ; Alin.(2) : ,, NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE" !? O frază de dânşii inventată!! Blogul unui fost discriminat in propria-i ţară!! Nu vă doresc şi vouă!! Un blog despre putregaiul politic din Romania. Un raft, din Biblioteca mea de frământări si gânduri ...

vineri, 21 octombrie 2011

Ma, hotilor, eu nu am bani ca voi din furat!


Cum suna declaratia de avere a unui bugetar suparat pe sefii sai? Omul sustine ca n-are bani de intretinere si medicamente, asa ca a trecut in rubricile cu imobile, terenuri si bani in conturi ... ce avea pe suflet.
Textual: Ma, hotilor, eu nu am bani ca voi din furat!



Angajatul cu pricina este de la Agentia Nationala de Administrare Fiscala - ANAF.
"Ma, hotilor, eu nu am bani ca voi din furat, sa-mi cumpar terenuri din furat. Terenul din Domnesti l-am cumparat cu banii stransi din munca la patron, deci inainte de a ma angaja in Fisc",
 a tinut el sa le precizeze celor care i-ar citi declaratia de avere.

Declaratie de avere ... autentica: Eu nu ma pot descurca cu intretinerea si medicamentele si voi ma puneti sa declar conturi
"Voi cum ajungeti slujbasi platiti de stat, adica ziceti voi? Voi sunteti statul si bagati mana in banii statului si ai poporului de va ia dracu'. Praful sa se aleaga de voi, praful si pulberea, arsita desertului sa va racoreasca atunci cand va este cald si gerul arctic sa va incalzeasca (!) cand va este frig. Eu nu ma pot descurca cu intretinerea, medicamentele mele si ale sotiei si copilului si voi ma puneti sa declar conturi",
a scris el cu sete in declaratia de avere.

Angajatul a fost chemat sa dea seama Comisia de Disciplina pentru originala sa declaratie de avere. A primit un avertisment, iar colegii sai il apreciaza:
"Pe la colturi sunt felicitat. Ba, ce bine le-ai facut!"
Sursa: Declaratia de avere a unui bugetar, rechizitoriu impotriva sefilor: Ma hotilor!




Bietul functionar public!
Habar nu are cu cine s-a pus!
Nici nu banuieste ca a ramas si fara amarata aia de paine.
Prietene revoltat, ti-o spune ... 
Stan Patitul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare-Toate datele

Follow

Persoane interesate